Marketing nieruchomości
Nasze działania doprowadzają do stworzenia miejsca atrakcyjnego i przyjaznego konsumentom. Miejsca, które będzie spełniało oczekiwania i zaspakajało potrzeby użytkowników poprzez dobór odpowiedniej oferty handlowej.
Usługi związane z wdrożeniem planu marketingowego (dla centrów handlowych):
- Opracowanie planu marketingowego, zgodnie z ogólną strategią centrum.
- Przygotowanie badań marketingowych, w tym badania wśród najemców i klientów centrum
- Koordynację akcji marketingowych z udziałem najemców – opracowanie wytycznych dla najemców, integrację programu marketingowego
- Ocenę budżetów i planów marketingowych pod kątem skuteczności
Usługi związane z bieżącą obsługą marketingową (dla centrów handlowych):
- Tworzenie rozwiązań organizacyjnych – począwszy od usług świadczonych wewnętrznie, aż do wsparcia outsourcingu przez organizację przetargów na usługi marketingowe (w zależności od wielkości i potrzeb projektu)
- Nadzorowanie pracy agencji zewnętrznych (agencji kreatywnej, eventowej, mediowej oraz produkcji i druku materiałów reklamowych)
- Koordynację działań marketingowych najemców
- Budowanie relacji z lokalnymi instytucjami i mediami
- Analizowanie wyników centrum handlowego i najemców
- Przygotowywanie miesięcznych raportów marketingowych na temat bieżącej działalności marketingowej
- Opracowanie biuletynu informacyjnego dla najemców