kwiecień 2018

ESTATE BLOG

Estate Center na targach Mieszkań i Domów w Poznaniu!

Estate Center na targach Mieszkań i Domów w Poznaniu!

Mieliśmy przyjemność wraz z zespołem Zajezdni Poznań wziąć udział w Targach Mieszkań i Domów w Poznaniu. Targi organizował portal mieszkaniowi.pl w ostatni weekend.

Zainteresowanie najmem hotelowym przeszło nasze oczekiwania. Widzimy żywe zainteresowanie usługami związanymi z zarządzaniem najmem oraz wykończeniem pod klucz.

Estate Center zarządza w imieniu właściciela najem mieszkania zdejmując tym samym wszystkie obowiązki z inwestora.  
Zapraszamy do współpracy zarówno przy najmie hotelowym, jak i przy wykończeniu pod klucz.

Pozdrawiamy.


 

 

 

PRACA: Specjalista ds. najmu hotelowego

PRACA: Specjalista ds. najmu hotelowego
 
Firma: poznański oddział NAI Estate Fellows (właściciel marki Estate Center) 
Miejsce pracy: Poznań
 
STANOWISKO: Specjalista ds. najmu hotelowego
 
Jeśli jesteś osobą energiczną oraz lubiącą kontakt z ludźmi, a także jesteś zainteresowany zdobywaniem nowych doświadczeń.
 
  • Jeżeli:
-lubisz pracować z ludźmi i rozmawiać przez telefon;
- jesteś ciekawy innowacyjnych rozwiązań;
- lubisz uczyć się;
- uważasz, że nie ma problemów są tylko wyzwania i zadania do rozwiązania;
- do zadań podchodzisz z entuzjazmem i zaangażowaniem;
- obsługa komputera nie jest dla ciebie wyzwaniem;
- BackOffice nie są Ci obce;
- posiadasz doświadczenie w obsłudze profitroom, booking.com itp- będzie to dodatkowym atutem;
- język angielski nie jest Ci obcy (minimum poziom komunikatywny)
 
  • Czekają na Ciebie:
- współpraca na podstawie umowy zlecenie/ po okresie próbnym umowa o pracę
- szkolenie przygotowujące do pracy;
- możliwość rozwoju zawodowego w branży REAL ESTATE;
- sympatyczny zespół, zróżnicowany wiekowo;
- praca w klimatycznym biurze;
- okazje do sprawdzenia się w zadaniach takich jak: 
- udzielanie informacji oraz pomocy merytorycznej dla klientów;
- obsługa klientów.
 
Jednocześnie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
CV: biuro-poznan@estatefellows.com 
 
Prosimy o dopisanie poniższej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Estate Fellows Poznań Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.).
 
Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy nie wysyłac aplikacji. 

Kupiec Poznański pod nowymi sterami

Kupiec Poznański pod nowymi sterami

"Cieszymy się z zaufania jakim obdarzył nas Właściciel nieruchomości przekazując nam ją w zarządzanie. Zakres naszych usług związanych z obsługą obiektu obejmuje zarządzanie operacyjne, obsługę finansową jak również obsługę marketingową. W najbliższym czasie będziemy chcieli przyjrzeć się funkcjonowaniu biurowca oraz centrum handlowego i zaproponować niezbędne zmiany i optymalizacje”. – mówi Patrycja Masiarek – Dyrektor Oddziału NAI Estate Fellows w Poznaniu i właścicielka ESTATE CENTER. 

Centrum Handlowo-Biurowe Kupiec Poznański zostało otwarte w 2001 roku i jest usytuowane w samym sercu miasta Poznania. Sześciopiętrowy budynek o powierzchni 30.000 mkw, zapewnia 3 piętra powierzchni handlowej, 3 poziomy przestrzeni biurowych oraz 150 miejsc na parkingu podziemnym dla Klientów i prawie 100 Najemców.Lokalizacja u zbiegu ważnych ulic handlowych miasta: Podgórnej, Św. Marcin, Szkolnej oraz Wrocławskiej powoduję, że na stałe wpisał się w krajobraz Poznańskiej Starówki.

Do głównych Najemców Kupca Poznańskiego należą: Klinika Enel – med, C&A, Biedronka, Poczta Polska, Monnari, Bialcon, Molton oraz wielu innych.

OFERTA PRACY- ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI

OFERTA PRACY- ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI
  • STANOWISKO: ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI

miejsce pracy: Poznań 

 

Opis stanowiska: 
 - Doradztwo, prowadzenie transakcji najmu i sprzedaży (zawieranie nowych umów, renegocjacje, przedłużenia, wypowiadanie umów najmu)
- najmem budynków biurowych klientów firmy – Reprezentacja Właściciela 
 - pozyskiwanie nieruchomości na zlecenie i według specyfikacji klienta (biura, handel, magazyny) – Reprezentacja Najemcy 
 - utrzymanie i rozwój relacji z Klientami 
- analiza rynku nieruchomości, określanie warunków rynkowych najmu i sprzedaży, przygotowywanie strategii najmu/sprzedaży nieruchomości 

 Oferujemy: 
− atrakcyjny system prowizyjny 
− praca w stabilnej na rynku firmie o ogólnopolskim zasięgu 
− dostęp do bazy danych i programu ofertowego 
− wyposażone stanowisko pracy, tablet, telefon służbowy 
− przyjazna atmosfera pracy 
− kameralne warunki pracy 
− nienormowany czas pracy 
− opiekę merytoryczną nad prowadzonymi transakcjami 
 
Nasze oczekiwania: 
 - doświadczenie w dziale sprzedaży 
- wykształcenie minimum średnie 
- znajomość przepisów prawa z obszaru pośrednictwa i zarządzania nieruchomościami 
 - samodzielność , dokładność, zaangażowanie 
 - elastyczność, asertywność 
 - nie jest wymagana licencja pośrednika/ zarządcy 
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel) 
 - mile widziana znajomość języka angielskiego 
 - wymagane: prawo jazdy kat. B  

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Estate Fellows Poznań Sp. z o.o z siedzibą w Poznaniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.