Praca w nieruchomościach

ESTATE BLOG

Kupiec Poznański pod nowymi sterami

Kupiec Poznański pod nowymi sterami

"Cieszymy się z zaufania jakim obdarzył nas Właściciel nieruchomości przekazując nam ją w zarządzanie. Zakres naszych usług związanych z obsługą obiektu obejmuje zarządzanie operacyjne, obsługę finansową jak również obsługę marketingową. W najbliższym czasie będziemy chcieli przyjrzeć się funkcjonowaniu biurowca oraz centrum handlowego i zaproponować niezbędne zmiany i optymalizacje”. – mówi Patrycja Masiarek – Dyrektor Oddziału NAI Estate Fellows w Poznaniu i właścicielka ESTATE CENTER. 

Centrum Handlowo-Biurowe Kupiec Poznański zostało otwarte w 2001 roku i jest usytuowane w samym sercu miasta Poznania. Sześciopiętrowy budynek o powierzchni 30.000 mkw, zapewnia 3 piętra powierzchni handlowej, 3 poziomy przestrzeni biurowych oraz 150 miejsc na parkingu podziemnym dla Klientów i prawie 100 Najemców.Lokalizacja u zbiegu ważnych ulic handlowych miasta: Podgórnej, Św. Marcin, Szkolnej oraz Wrocławskiej powoduję, że na stałe wpisał się w krajobraz Poznańskiej Starówki.

Do głównych Najemców Kupca Poznańskiego należą: Klinika Enel – med, C&A, Biedronka, Poczta Polska, Monnari, Bialcon, Molton oraz wielu innych.

OFERTA PRACY- ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI

OFERTA PRACY- ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI
  • STANOWISKO: ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI

miejsce pracy: Poznań 

 

Opis stanowiska: 
 - Doradztwo, prowadzenie transakcji najmu i sprzedaży (zawieranie nowych umów, renegocjacje, przedłużenia, wypowiadanie umów najmu)
- najmem budynków biurowych klientów firmy – Reprezentacja Właściciela 
 - pozyskiwanie nieruchomości na zlecenie i według specyfikacji klienta (biura, handel, magazyny) – Reprezentacja Najemcy 
 - utrzymanie i rozwój relacji z Klientami 
- analiza rynku nieruchomości, określanie warunków rynkowych najmu i sprzedaży, przygotowywanie strategii najmu/sprzedaży nieruchomości 

 Oferujemy: 
− atrakcyjny system prowizyjny 
− praca w stabilnej na rynku firmie o ogólnopolskim zasięgu 
− dostęp do bazy danych i programu ofertowego 
− wyposażone stanowisko pracy, tablet, telefon służbowy 
− przyjazna atmosfera pracy 
− kameralne warunki pracy 
− nienormowany czas pracy 
− opiekę merytoryczną nad prowadzonymi transakcjami 
 
Nasze oczekiwania: 
 - doświadczenie w dziale sprzedaży 
- wykształcenie minimum średnie 
- znajomość przepisów prawa z obszaru pośrednictwa i zarządzania nieruchomościami 
 - samodzielność , dokładność, zaangażowanie 
 - elastyczność, asertywność 
 - nie jest wymagana licencja pośrednika/ zarządcy 
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel) 
 - mile widziana znajomość języka angielskiego 
 - wymagane: prawo jazdy kat. B  

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Estate Fellows Poznań Sp. z o.o z siedzibą w Poznaniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Kobieta w (typowo) męskim świecie.

Kobieta w (typowo) męskim świecie.

Zarządza oddziałem NAI Estate Fellows Sp. z o.o., należącym do grupy NAI Estate Fellows, jednej z największych firm z branży nieruchomości w Polsce. Wygrywa przetargi, bo wie jak stworzyć indywidualną ofertę na miarę potrzeb. W świecie opanowanym przez mężczyzn odnajduje się doskonale, traktując ich jak partnerów biznesowych. Patrycja Masiarek jest typową kobietą biznesu, nie zapominając przy tym o domu, który daje jej prawdziwe szczęście.

  • Tak zaczyna się artykuł w najnowszym numerze Poznański Prestiż, w którym znajdziecie Państwo wywiad z naszą Prezes - Patrycją Masiarek.

​Zapraszam do lektury! 

 

 

źródło: Poznański Preztiż

 

 

ESTATE CENTER na Targach Mieszkań i Domów w Poznaniu!

ESTATE CENTER na Targach Mieszkań i Domów w Poznaniu!

Zapraszamy na stoisko Zajezdni Poznań, gdzie nasz koordynator będzie do Państwa dyspozycji w zakresie zarządzania najmem i wykończenia pod klucz.

  • Zarządzanie najmem

Proponujemy kompleksową obsługę najmu, pozostawiając Państwu jedynie komfort i cieszenie się profitami. Zajmiemy się procesem wynajęcia nieruchomości od momentu dotarcia do zainteresowanych, poprzez obsługę umów i płatności, aż do organizacji usług sprzątania i pomocy technicznej.

Doradzamy formę najmu najbardziej odpowiednią dla Państwa nieruchomości. Bierzemy pod uwagę lokalizację, standard mieszkania, oraz naszą wiedzę o rynku lokalnym i potrzebach najemców.

Zakres naszych usług:

  • Najem krótkoterminowy – kompleksowa obsługa wynajmu mieszkań na krótki termin, wynajmów wakacyjnych i sezonowych.
  • Najem długoterminowy – kompleksowa obsługa wynajęcia nieruchomości na dłuższy okres 

 

  • Wykończenie pod klucz

​Jedną z naszych specjalizacji jest aranżacja, wykończenie i wyposażenie wnętrz.

Oferujemy kompleksowy zakres usług od projektu, poprzez doradztwo w doborze materiałów, aż po koordynację prac naszych sprawdzonych specjalistów w zakresie usług budowlanych i wykończeniowych. 

Proponujemy Państwu trzy pakiety wykończenia pod klucz do wyboru: basic, optimal, prestige. Zapraszamy do zapoznania się z katalogiem wykończenia pod klucz TUTAJ 

Zapraszamy na stoisko G6.